آپلود عکس



نام : مهدی

نام خانوادگی : فرهادی

لقب : پیرلو

تاریخ تولد : 137/09/25

محل تولد : شهر چغادک استان بوشهر

نام تیم : ایرانجوان بوشهر



مهدی فرهادی ، بازیکن نوجوانان ایرانجوان بوشهر از آینده داران فوتبال و بوشهر و حتی ایران می باشد. اگر مهدی فرهادی  راه خود را به همین شکل ادامه و اولویت‌های فوتبالش را مسائل فنی قرار دهد و به فکر پیشرفت باشد، قطعاً جزو بازیکنانی است که می‌تواند آینده خوبی در فوتبال بوشهر و همچنین تیم ملی داشته باشد.

هافبک دفاعی 14 ساله‌ای که با توجه به عملکرد این  فصلش  در تیم ایرانجوان بوشهر به یکی از بازیکنان ثابت تیمش تبدیل شده و آقاس شریفی نیز به خوبی به او اعتماد می کند. اولین بازی رسمی فرهادی مقابل پرسپولیس عسلویه انجام شد تا خیلی‌ها این بازیکن را جانشین محمد شمسی  در قلب ترکیب ایرانجوان بدانند؛ البته که خود این بازیکن می‌گوید فاصله زیادی تا شمسی شدن و خیلی های دیگر  دارد.


تصمیمت برای فصل آینده چیست و چه کار خواهی کرد؟


فعلا که در تیم ایرانجوان هستم و از شرایط این تیم کاملا راضی هستم و می خواهم در این تیم پیشرفت کنم.


به آینده چگونه نگاه می‌کنی؟


نگاه من این است که در سطح اول فوتبال ایران و اروپا بازی کنم، به همین دلیل فعلاً برنامه‌ای برای حضور در تیمی دیگرندارم، چون تیم نوجوانان ایرانجوان در لیگ استان حضور دارد. این موضوع آن چیزی نیست که من در کوتاه مدت دنبالش باشم. تلاش می کنم و به این هدف به امید خدا میرسم. حفظ این موقعیت دو برابر سخت‌تر است و باید انتخابی درست داشته باشم تا در مسیر پیشرفت باشم و فکر نمی‌کنم لیگ استان چیزی باشد که من می‌خواهم.


رابطه‌ات با شریفی چطور است؟


او یک مربی حرفه‌ای است. با همه بازیکنان رفتار خوبی دارد و رفیق است اما رفاقتش با بازیکنانی که تازه به تیم اضافه شده‌اند، بیشتر دیدم. او سعی کرده به بازیکنان جوان روحیه و اعتماد به‌نفس بدهد تا بتوانند توانایی‌ها خود را نشان بدهند. ارتباط با بازیکنان با تجربه هم به همین شکل است و همه رفیق هستیم. شاید قبل از اینکه به تیم ایرانجوان بیایم و از بیرون که می‌دیدیم، به نظرم می‌رسید که شاید خجالت بکشم و گوشه‌گیر باشم اما وقتی به تمرینات آمدم دیدم واقعاً اینطور نیست. فرقی نمی‌کند چه کسی در زمین باشد و چه کسی روی نیمکت و برای همه نام ایرانجوان مهم است.

شاید مثلاً در برخی تیم‌ها به این شکل باشد که بازیکن روی نیمکت خدا خدا کند هم پستی خودش در زمین اشتباه کند تا به زمین برود اما در تیم ایرانجوان اینطور نیست و حتی بازیکنان روی نیمکت به موفقیت تیم ایرانجوان فکر می‌کنند. این جو در کوتاه مدت به دست نیامده و صددرصد از قبل برنامه‌ریزی شده و به نظرم این شرایط به نفع فوتبال بوشهر است.


پس با همین شرایط به کارت در فوتبال بوشهر ادامه می‌دهی.


قطعاً ادامه می‌دهم، چون سنم کم است و باید به فکر پیشرفت باشم نه اینکه به دنبال پول بروم. اول باید به مسائل فنی من اضافه شود و جایی که دیدم حدم پر شده به پول فکر می‌کنم. شاید ملاک بعضی‌ها فقط رفتن به فوتبال اروپا و صرفاً تمرین کردن باشد اما من می‌گویم این چه فایده‌ای دارد، حداقل شما در فوتبال ایران می‌توانید بازی کنید. این همه سختی، غربت، دوری از خانواده و ... را بکشید و آخر هم بازی نکنید، فایده‌ای ندارد. وجهه داخل ایران خودت را هم به این شکل خراب می‌کنی.


و اما حرف آخر ...


من الان نزدیک به هفت ماه است که در باشگاه فرهنگی ایرانجوان بوشهر فعالیت و دارم و در خدمت این تیم دوست داشتنی هستم  و اول از خدا و دوم از پدر و مادرم  و در آخر از تمام مربیان و دوستان و هم تیمی های عزیزم که در این راه به من کمک و یار همیشگی من بودن و انشاءالله  در آینده هم هستند بی نهایت تشکر میکنم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: